زندگی علی کریمی
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش امدید خوب اینجا جای پرسپولیسی هاست من طرفدار رئال و ایتالیا هستم اگه بخوهید درباره ی من بدانید من یک دختر فوتبالی هستم
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 54
بازدید کل : 32621
تعداد مطالب : 76
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1



دختر سرخ




علي کريمي متولد 17 آبان 1357 در شهريار است.در تيم ملي و تيم هاي باشگاهي شماره ي 8 را مي پوشد فعاليت مورد علاقه اش هم واليبال ساحلي است.متاهل و داراي دو فرزند پسر به نام هاي هاوش و هيرسا است.در کرج پيتزا فروشي دارد که خيلي هم پر مشتري است.در بين ماشين هايش فولکس(2004) سبز رنگش را از همه بيشتر دوست دارد.بسيار انسان خونسردي است که به قول فردوسي پور بعضي اوقات اين خونسردي هايش روي اعصاب آدم مي رود.پس از شکست تلخ تيم پرسپوليس برابر سپاهان در سال گذشته نتوانست جلوي گريه خود را بگيرد.



نظرات شما عزیزان:

دختر بداخلاق
ساعت15:49---14 آبان 1391
سلام عزیزم
این فونت نوشته هات واسه اوناس که شب کوری دارن اگه ناراحت نشدی از حرفم یه کم کوچیکترش کن
به وبم بیا خوشحال میشم

ضمنا وقتتو تو وتبال اینجا هدر نده که به هیچ جا نمیرسن


2ktor2fan
ساعت15:48---14 آبان 1391
سلم وب خوبی داری فقط یه کم مشکل داره
1-اولا طرفداره نه ترفدار
2- دوما فونت نوشته هاتو کوچیک کن
3-نوشته هاتو همه رو توی یه جا نذار ..بذار توی ادامه مطلب
به منم سر بزن


علی
ساعت15:48---14 آبان 1391
سلام ممنون از وبلاگتون لطفا برای اشنایی بیشتر با این شماره تماس بگیرید09359http://loxblog.com/images/smilies/smile%20( 9).gif770744

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







یک شنبه 14 آبان 1391برچسب:, :: 15:30 ::  نويسنده : یاس